میز خدمت الکترونیکی

به استناد بند ۲ ماده (۱۸) و در اجرای ماده (۱۷) تصویب ­نامه شورای عالی اداری با عنوان “حقوق شهروندی در نظام اداری” به شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۲۸/۱۲/۹۵ و به منظور  ارائه خدمات به­ موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت­مندی آنان از عملکرد دستگاههای اجرایی، این اداره کل که عهده ­دار ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان میباشد، نسبت به رعایت و اجرای موارد ذیل اقدامات نموده است:

-  راه اندازی میز خدمت الکترونیکی در پورتال سازمانی به آدرس kerman.kpf.ir  ، که سامانه ای الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه های ارتباطی قابل حمل هوشمند می باشد.

-  اطلاع رسانی شفاف در مورد هر یک از خدمات ارائه شده در میز خدمت الکترونیکی و میز خدمت حضوری شامل مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، سوالات متداول، مدت زمان انجام خدمت، هزینه های مورد نیاز برای دریافت خدمت، رویه ارائه شکایت و پیگیری و مسئول اصلی ارائه خدمت.

-  امکان اخذ درخواست خدمت از ارباب رجوع در قالب فرم های الکترونیکی و بارگذاری و ارسال الکترونیکی مدارک و مستندات مورد نیاز برای دریافت خدمت توسط ارباب رجوع.

-  انجام کلیه استعلامات و انجام فرآیندهای بین دستگاهی مورد نیاز برای ارائه خدمت.

-  قابلیت ارائه و تحویل خدمت به ارباب رجوع به صورت الکترونیکی.

-  ارائه کد رهگیری منحصربه فرد به درخواست خدمت به منظور رهگیری مراحل اجرای فرآیند پردازش درخواست خدمت و بازیابی و رجوع به سوابق اطلاعات خدمت ارائه شده.

.امکان ارسال پیامک به منظور اطلاع رسانی مراحل پردازش درخواست خدمت به ارباب رجوع  -

.نظر سنجی الکترونیکی از ارباب رجوع در ارتباط با کیفیت خدمات ارائه شده در میز خدمت  -

لذا در این راستا ، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان با راه اندازی سرویس میز خدمت الکترونیک، گام بزرگی در جهت تحقق الکترونیکی شدن فرآیندها و ارائه سرویس بهتر و سریعتر به ارباب رجوع در سازمان ها برداشته است.

دسترسی به

میز خدمت الکترونیک

سوالات پرتکرار

سوالات پرتکرار

شناسنامه خدمات شناسه دار

شناسنامه خدمات شناسه دار

راهنمای دریافت خدمات شناسه دار

راهنمای دریافت خدمات شناسه دار

راهنمای دیجیتال خدمات شناسه دار

راهنمای دیجیتال خدمات شناسه دار

بیانیه ها

بیانیه ها

نظرسنجی و تحلیل نظرسنجی ها

نظرسنجی و تحلیل نظرسنجی ها

مشارکت و تصمیم گیری های الکترونیک

مشارکت و تصمیم گیری های الکترونیک

گزارش ها ، عملکرد و آمار

گزارش ها ، عملکرد و آمار

سامانه ملی رسیدگی به شکایان کانون

سامانه ملی رسیدگی به شکایان کانون

سامانه شفافیت

سامانه شفافیت

سامانه های کانون

سامانه های کانون

واحد پاسخگویی و پشتیبانی از خدمات

واحد پاسخگویی و پشتیبانی از خدمات

آموزش غیر مستقیم فرهنگی،هنری، علمی و دینی در مراکز فرهنگی و هنری کانون

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت